Ο Ειδικός Λογαριασμός Κονδυλίων Έρευνας (ΕΛΚΕ) του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων έχοντας υπόψη:
- τα οριζόμενα στο Ν.4957/2022 (τ. Α’, ΦΕΚ 141/21-07-2022),
- την από 29-06-2022 απόφαση της Επιτροπής Ερευνών του Πανεπιστήμιου Ιωαννίνων περί αποδοχής εκτέλεσης της Πράξης με τίτλο «Γραφείο Υποστήριξης Διδασκαλίας και Μάθησης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων» (Συνεδρίαση 216/29-06-2022),
- την από 17/04/2024 απόφαση της Επιτροπής Ερευνών του Πανεπιστήμιου Ιωαννίνων περί έγκρισης των κριτηρίων αξιολόγησης της εν λόγω θέσης (Συνεδρίαση 467/17-04-2024),
- τον Οδηγό Χρηματοδότησης & Διαχείρισης του ΕΛΚΕ Πανεπιστημίου Ιωαννίνων (ΦΕΚ 7721/τ.Β΄/31-12-2023/Απόφαση 8907), όπως εγκρίθηκε και ισχύει,
και στο πλαίσιο υλοποίησης της πράξης με τίτλο «Γραφείο Υποστήριξης Διδασκαλίας και Μάθησης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων» – MIS: 6003840, Κωδικό Πράξης ΣΑ 2022ΣΕ34510045, Κωδικό Επιτροπής Ερευνών «83115» και Επιστημονικώς Υπεύθυνη την Καθηγήτρια Παναγιώτα Καντή, Αντιπρύτανη του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, η οποία συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο+ (ΕΚΤ+) ΕΣΠΑ) και το Ελληνικό Δημόσιο στο πλαίσιο του Προγράμματος «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή», «ΕΣΠΑ 2021-2027», προσκαλεί τους/τις ενδιαφερομένους/ες να υποβάλλουν αίτηση για τη σύναψη σύμβασης ανάθεσης έργου, για το παρακάτω έργο:
Αντικείμενο σύμβασης: Ανάλυση και ανατροφοδότηση βιντεοσκοπημένων διδασκαλιών (ΠE1.4).
Η εκτέλεση του έργου θα γίνει σύμφωνα με τις παρακάτω προϋποθέσεις:
- Η εκτιμώμενη χρονική διάρκεια της σύμβασης ορίζεται από την υπογραφή της έως την 30/11/2024.
- Η συνολική αμοιβή, συμπεριλαμβανομένων όλων των φορολογικών επιβαρύνσεων, πάσης φύσεως νομικών κρατήσεων και ασφαλιστικών εισφορών, ανέρχεται σε ποσό έως #6.000,00 €#, συμπεριλαμβανομένου του αναλογούντος ΦΠΑ.Σημειώνεται ότι το τελικό ύψος της αμοιβής τελεί υπό τους περιορισμούς του χρηματοδότη και της κείμενης νομοθεσίας.
- Το έργο θα εκτελεστεί στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και συγκεκριμένα στις εγκαταστάσεις του Γραφείου Υποστήριξης Διδασκαλίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων (Πανεπιστημιούπολη – Ιωάννινα).
Είναι δυνατή η παράταση ή ανανέωση της σύμβασης μετά από απόφαση της Επιτροπής Ερευνών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και εφόσον υπάρχει η απαιτούμενη πίστωση στο έργο, χωρίς τη διενέργεια νέας πρόσκλησης, μέχρι την ημερομηνία λήξης του έργου και τυχόν παράτασης αυτού.
Κριτήρια Αξιολόγησης Υποψηφίων – Βαθμολόγησή τους
Η επιλογή των υποψηφίων θα γίνει με βάση τα ακόλουθα προσόντα:
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ | ΜΟΝΑΔΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ή ON/OFF |
Πτυχίο ΑΕΙ Επιστημών Αγωγής, Κοινωνικών Επιστημών, Θετικών Επιστημών, Βιολογίας, Μαθηματικών & Πληροφορικής της ημεδαπής ή αλλοδαπής (κρίνεται με βάση τα αντίγραφα των τίτλων σπουδών που υποβάλλονται). Για τίτλους σπουδών της αλλοδαπής απαιτείται και αναγνώριση ισοτιμίας ΔΟΑΤΑΠ. Για τίτλους σπουδών της αλλοδαπής, όπου δεν υπάρχει ήδη αναγνώριση ισοτιμίας ΔΟΑΤΑΠ, ακολουθείται η διαδικασία του άρθρου 304 του ν. 4957/2022. | ON/OFF |
Καλή γνώση Ξένης γλώσσας, επιπέδου Β2 | ON/OFF |
ΣΥΝΕΚΤΙΜΩΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ | ΜΟΝΑΔΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ |
Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης σε αντικείμενο συναφές με την Πανεπιστημιακή Παιδαγωγική (κρίνεται με βάση τα αντίγραφα των τίτλων σπουδών που υποβάλλονται). Για τίτλους σπουδών της αλλοδαπής απαιτείται και αναγνώριση ισοτιμίας ΔΟΑΤΑΠ. Για τίτλους σπουδών της αλλοδαπής, όπου δεν υπάρχει ήδη αναγνώριση ισοτιμίας ΔΟΑΤΑΠ, ακολουθείται η διαδικασία του άρθρου 304 του ν. 4957/2022. | 10 Μονάδες |
Διδακτορικό Δίπλωμα σε αντικείμενο συναφές με την Πανεπιστημιακή Παιδαγωγική (κρίνεται με βάση τα αντίγραφα των τίτλων σπουδών που υποβάλλονται). Για τίτλους σπουδών της αλλοδαπής απαιτείται και αναγνώριση ισοτιμίας ΔΟΑΤΑΠ. Για τίτλους σπουδών της αλλοδαπής, όπου δεν υπάρχει ήδη αναγνώριση ισοτιμίας ΔΟΑΤΑΠ, ακολουθείται η διαδικασία του άρθρου 304 του ν. 4957/2022. | 20 Μονάδες |
Σχετική εμπειρία στο αντικείμενο της θέσης | 2 μονάδες για κάθε μήνα εμπειρίας. Μέγιστη Βαθμολογία: 20 μονάδες |
Δημοσιεύσεις σε έγκριτα επιστημονικά περιοδικά σε θέματα συναφή με το αντικείμενο της πρόσκλησης | 5 μονάδες ανά δημοσίευση (μέγιστη βαθμολογία 20 μονάδες) |
Προσωπική Συνέντευξη | 0-30 μονάδες |
Συγκρότηση της προσωπικότητας του/της υποψηφίου/ας | 0-10 Μονάδες |
Γνώση του αντικειμένου του υπό ανάθεση έργου | 0-10 Μονάδες |
Δεξιότητες επικοινωνίας / συνεργασίας | 0-10 Μονάδες |
Τελική Βαθμολογία Υποψηφίου: Η τελική βαθμολογία κάθε υποψηφίου υπολογίζεται με μέγιστο τις 100 μονάδες. |
Οι υποψήφιοι που δεν πληρούν τα απαιτούμενα προσόντα της πρόσκλησης αποκλείονται. Προσόντα που αναφέρονται στην αίτηση αλλά δεν τεκμηριώνονται / αποδεικνύονται, δεν θα ληφθούν υπόψη στην αξιολόγηση.
Οι υποψήφιοι που δεν θα προσέλθουν στην προγραμματισμένη συνέντευξη, απορρίπτονται και η αίτησή τους δεν μπορεί να αξιολογηθεί περαιτέρω.
Υποβολή Αίτησης:
Οι ενδιαφερόμενοι/ες θα πρέπει να υποβάλουν, μόνο ηλεκτρονικά, την αίτηση υποψηφιότητάς τους στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου rg.iou @ekle_siesilksorp. Η Αίτηση Υποψηφιότητας θα πρέπει να περιλαμβάνει τα κάτωθι:
- Το τυποποιημένο Έντυπο «Ατ.11 – Αίτηση για Σύναψη Σύμβασης».
- Βιογραφικό σημείωμα του ενδιαφερόμενου.
- Τα δικαιολογητικά που αποδεικνύουν τα αιτούμενα και συνεκτιμώμενα προσόντα της παρούσας Πρόσκλησης.
Το τυποποιημένο έντυπο «Ατ.11 – Αίτηση για Σύναψη Σύμβασης» βρίσκεται στη διεύθυνση http://www.rc.uoi.gr/index.php/entypa.
Όσον αφορά τα δικαιολογητικά της αίτησης, θα γίνονται αποδεκτά ευκρινή φωτοαντίγραφα των πρωτοτύπων εγγράφων ή των ακριβών αντιγράφων τους.
Τα ιδιωτικά και αλλοδαπά έγγραφα που κατατίθενται, θα προσκομίζονται από τους επιλεγέντες με την απαιτούμενη επικύρωση, μετά την έκδοση της απόφασης επιλογής τους και πριν τη σύναψη της σύμβασης.
Αντικατάσταση της αίτησης ή διόρθωση αυτής ή συμπλήρωση τυχόν ελλειπόντων δικαιολογητικών, επιτρέπεται μόνο μέχρι τη λήξη προθεσμίας υποβολής των προτάσεων.
Οι αιτήσεις που θα παραληφθούν μετά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής, δεν θα ληφθούν υπόψη. Για τις αιτήσεις που παραλαμβάνονται εμπρόθεσμα, αποστέλλεται στον υποψήφιο ηλεκτρονικό μήνυμα, το οποίο αναγράφει τον αριθμό πρωτοκόλλου της αίτησης. Εμπρόθεσμες θεωρούνται οι αιτήσεις, οι οποίες έχουν παραληφθεί ηλεκτρονικά έως την ως κάτω ορισθείσα καταληκτική ημερομηνία και ώρα. Η υποβολή αίτησης από τον εκάστοτε υποψήφιο συνεπάγεται την ανεπιφύλακτη αποδοχή των όρων της παρούσης πρόσκλησης.
Τα ανωτέρω στοιχεία, πρέπει να κατατεθούν ηλεκτρονικά σε συμπιεσμένο αρχείο τύπου zip στην προαναφερόμενη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου(rg.iou @ekle_siesilksorp) μέσα σε προθεσμία τουλάχιστον δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από τη δημοσίευση της Πρόσκλησης, δηλαδή το αργότερο μέχρι και την 09/05/2024, ημέρα Πέμπτη και ώρα 14:30.
Τα ηλεκτρονικά μηνύματα των αιτήσεων θα αναφέρουν στο θέμα τον Αριθμό Πρωτοκόλλου της σχετικής Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος, ως εξής:
«Αίτηση στην Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος με αρ. πρωτ. 15009/2024».
Επισημαίνεται ότι για τεχνικούς λόγους, συνίσταται το μέγεθος του συνημμένου αρχείου zip να μην ξεπερνά τα 25ΜΒ, εάν αυτό είναι εφικτό.
Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να επικοινωνούν με το Κέντρο Υποστήριξης Διδασκαλίας & Μάθησης του Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων (τηλέφωνο 26510-09046).
Αναλυτικές πληροφορίες για τα δικαιολογητικά απόδειξης εμπειρίας:
Ως εμπειρία που λαμβάνεται υπόψη νοείται η απασχόληση που έχει αποκτηθεί δυνάμει σύμβασης στο δημόσιο ή ιδιωτικό τομέα σε καθήκοντα ή έργα, ταυτόσημα ή συναφή με τα αναφερόμενα στην παρούσα πρόσκληση, μετά την απόκτηση των τίτλων σπουδών με τους οποίους ο υποψήφιος μετέχει στη διαγωνιστική διαδικασία.
Ως απαιτούμενα δικαιολογητικά για την απόδειξη του αντικειμένου (ανά φορέα) και της χρονικής διάρκειας της εμπειρίας λαμβάνονται υπόψη:
Α. Για επαγγελματική εμπειρία στον ιδιωτικό τομέα: Βεβαίωση του οικείου ασφαλιστικού φορέα από την οποία προκύπτει η χρονική διάρκεια της ασφάλισης και το είδος της εργασίας που παρείχε στο παραπάνω διάστημα (αναλυτική κατάσταση ενσήμων). Επιπρόσθετα, απαιτούνται σύμβαση εργασίας με τα κατάλληλα παραστατικά υλοποίησης ή οποιοδήποτε στοιχείο τεκμηριώνει την υλοποίησή της ή/και αναγγελία πρόσληψης και αποχώρησης. Με τα παραπάνω έγγραφα θα δηλώνονται επακριβώς η χρονική διάρκεια και το είδος της προϋπηρεσίας καθώς και τα στοιχεία του εργοδότη π.χ. φυσικό πρόσωπο ή επωνυμία της επιχείρησης αν πρόκειται για νομικό πρόσωπο.
Β. Για επαγγελματική εμπειρία στο δημόσιο τομέα: Βεβαίωση του φορέα απασχόλησης ή/και σύμβαση με το φορέα απασχόλησης, από όπου να αποδεικνύεται το χρονικό διάστημα και το αντικείμενο απασχόλησης καθώς και τα κατάλληλα παραστατικά υλοποίησης ή οποιοδήποτε στοιχείο τεκμηριώνει την υλοποίησή της
Γ. Για ελεύθερους επαγγελματίες (με σύμβαση έργου, τιμολόγια παροχής υπηρεσιών ή τίτλο κτήσης): 1. Βεβαίωση του οικείου ασφαλιστικού φορέα, στην οποία να προκύπτει η χρονική διάρκεια της ασφάλισης και 2. Νόμιμα δικαιολογητικά (συμβάσεις ή/και τιμολόγια παροχής υπηρεσιών ή/και έναρξη δραστηριότητας), από τα οποία να προκύπτει η χρονική διάρκεια ασφάλισης για το είδος της εμπειρίας που ζητείται από την πρόσκληση.
Επισήμανση: Χρόνος εμπειρίας που λαμβάνεται υπόψη στη βαθμολόγηση της αίτησης είναι μόνο αυτός που δηλώνεται από τον υποψήφιο και καλύπτεται από βεβαίωση του οικείου ασφαλιστικού φορέα.
Διευκρινίζεται ότι τα αποδεικτικά των προσόντων των ενδιαφερομένων αρκεί να είναι ευανάγνωστα αντίγραφα των πρωτοτύπων εγγράφων, σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 1 του Ν. 4250/14 και ότι η υπηρεσία δύναται να προβεί σε δειγματοληπτικό έλεγχό τους σύμφωνα με την παράγραφο 2β του άρθρου 1 του Ν. 4250/14.
Συγκεκριμένα, θα γίνονται αποδεκτά τα κάτωθι έγγραφα:
α) ευκρινή φωτοαντίγραφα των πρωτοτύπων εγγράφων ή των ακριβών αντιγράφων από πρωτότυπα έγγραφα που εκδίδονται από τις υπηρεσίες και τους φορείς του Δημοσίου, των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α.), των νομικών προσώπων Δημοσίου δικαίου, των Δικαστηρίων όλων των βαθμών, των νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου που ανήκουν στο κράτος ή επιχορηγούνται τακτικώς, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις από κρατικούς πόρους κατά 50% τουλάχιστον του ετήσιου προϋπολογισμού τους, των δημοσίων επιχειρήσεων και των οργανισμών που προβλέπονται στις διατάξεις του άρθρου 1 του ν. 3429/2005, καθώς και των νομικών προσώπων και των επιχειρήσεων των Ο.Τ.Α.,
β) ευκρινή φωτοαντίγραφα από αντίγραφα ιδιωτικών εγγράφων, τα οποία έχουν επικυρωθεί από δικηγόρο, καθώς και ευκρινή φωτοαντίγραφα από τα πρωτότυπα όσων ιδιωτικών εγγράφων φέρουν θεώρηση από υπηρεσίες του Δημοσίου, των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α.), των νομικών προσώπων Δημοσίου δικαίου, των Δικαστηρίων όλων των βαθμών, των νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου που ανήκουν στο κράτος ή επιχορηγούνται τακτικώς, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις από κρατικούς πόρους κατά 50% τουλάχιστον του ετήσιου προϋπολογισμού τους, των δημοσίων επιχειρήσεων και των οργανισμών που προβλέπονται στις διατάξεις του άρθρου 1 του ν. 3429/2005, καθώς και των νομικών προσώπων και των επιχειρήσεων των Ο.Τ.Α.,
γ) ευκρινή φωτοαντίγραφα από αντίγραφα εγγράφων που έχουν εκδοθεί από αλλοδαπές αρχές και έχουν επικυρωθεί από δικηγόρο.
Τα έγγραφα που έχουν συνταχθεί σε ξένη γλώσσα, πλην της αγγλικής (εκτός αν περιέχεται σε αυτά ειδική τεχνική ορολογία), υποβάλλονται μαζί με την επίσημη μετάφρασή τους επικυρωμένη από το Υπουργείο Εξωτερικών ή δικηγόρο (διευκρίνιση: αρκεί και ευανάγνωστη φωτοτυπία της μετάφρασης με τη σφραγίδα της επικύρωσης).
Ωστόσο, επισημαίνουμε ότι όπως ορίζει ο Ν. 4674/2020 άρθρο 58, οι τίτλοι γλωσσομάθειας στην αγγλική, γαλλική, γερμανική, ιταλική και ισπανική, όπως προσδιορίζονται από το Παράρτημα Γλωσσομάθειας που είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα του ΑΣΕΠ, γίνονται δεκτοί χωρίς να απαιτείται μετάφρασή τους.
Φωτοαντίγραφα πιστοποιητικών και βεβαιώσεων απόδειξης γνώσης Η/Υ γίνονται αποδεκτά χωρίς επικύρωση από δικηγόρο ή θεώρηση από δημόσια υπηρεσία.
Οι άνδρες υποψήφιοι θα πρέπει να έχουν εκπληρώσει τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις ή έχουν
νόμιμα απαλλαγεί από αυτές ή έχουν λάβει αναβολή για όλο το χρόνο διάρκειας της απασχόλησης.
Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να κατατεθεί Υπεύθυνη Δήλωση του Ν. 1599/1986 (συμπληρωμένη με το παρακάτω κείμενο και υπογεγραμμένη): «έχω εκπληρώσει τις στρατιωτικές υποχρεώσεις ή έχω νόμιμα απαλλαγεί από αυτές ή έχω λάβει αναβολή για όλο το χρόνο διάρκειας του έργου ή οποιοδήποτε άλλο σχετικό έγγραφο».
Σε περίπτωση ισοβαθμούντων υποψηφίων προηγείται ο υποψήφιος που έχει περισσότερες μονάδες, στο κριτήριο με τη μεγαλύτερη βαθμολογία. Αν κι εκεί ισοβαθμούν οι υποψήφιοι, τότε ελέγχεται το επόμενο κριτήριο με τη μεγαλύτερη βαθμολογία. Αν εξαντληθούν όλα τα κριτήρια χωρίς να καταστεί δυνατός ο καθορισμός της σειράς μεταξύ των ισοβαθμούντων, προηγείται αυτός που έχει το μεγαλύτερο βαθμό στο βασικό πτυχίο και αν αυτός συμπίπτει τότε εφαρμόζεται η διαδικασία δημόσιας κλήρωσης παρουσία των υποψηφίων.
Αξιολόγηση Αιτήσεων – Επιλογή
Οι υποψηφιότητες αξιολογούνται από Επιτροπή Αξιολόγησης η οποία εισηγείται στην Επιτροπή Ερευνών κατά τα ειδικότερα οριζόμενα στο άρθρο 244, του Ν. 4957/2022.
Κατά την διαδικασία αξιολόγησης οι υποψήφιοι θα κληθούν σε προσωπική συνέντευξη σύμφωνα με το σχετικό Πίνακα Συνεκτιμώμενων Προσόντων. Η κλήση των υποψηφίων θα πραγματοποιηθεί με την αποστολή σχετικού μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Επισημαίνεται ότι η διαδικασία πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για σύναψη σύμβασης ανάθεσης έργου της παρούσης δεν είναι διαγωνιστική, ενώ η επιλογή αντισυμβαλλόμενου έχει τον χαρακτήρα αποδοχής σύμβασης ανάθεσης έργου και όχι «πρόσληψης». Η διαδικασία της πρόσκλησης θα ολοκληρωθεί με σύνταξη πίνακα κατάταξης, ενώ όσοι επιλεγούν θα ειδοποιηθούν κατ’ ιδίαν.
Τα αποτελέσματα της αξιολόγησης, δηλαδή ο προσωρινός Πίνακας Αξιολόγησης, έπειτα από την έγκριση τους από την Επιτροπή Ερευνών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, θα αναρτηθούν στον διαδικτυακό τόπο του Ε.Λ.Κ.Ε, ενότητα «Νέα – Ανακοινώσεις» – «Αποτελέσματα Ερευνητών» (ηλ. Διεύθυνση http://www.rc.uoi.gr/index.php/nea-anakoinoseis/apotelesmata-erevniton) καθώς και στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ.
Καθ’ όλη τη διάρκεια εκτέλεσης του έργου και σε περίπτωση παραίτησης ή πρόωρης λύσης της σύμβασης με τον επιλεγέντα, δύναται να επιλέγεται ο επόμενος υποψήφιος σύμφωνα με τον πίνακα κατάταξης που θα συνταχθεί.
Σε περίπτωση λύσης της σύμβασης θα προηγηθεί έγγραφη ενημέρωση με τους λόγους απόκλισης, παρέχοντας στον υποψήφιο τη δυνατότητα συμμόρφωσης.
Η Επιτροπή Ερευνών δεν αναλαμβάνει καμία δέσμευση προς σύναψη σύμβασης ανάθεσης έργου, δεδομένου ότι επαφίεται στην πλήρη διακριτική της ευχέρεια η σύναψη ή μη συμβάσεων και ο αριθμός αυτών, αποκλειόμενης οιασδήποτε αξιώσεως των ενδιαφερομένων.
O τελικώς επιλεγέντας υποψήφιος θα εκτελέσει αυτοπροσώπως το έργο που θα αναλάβει.
Ο έλεγχος της ποιοτικής και ποσοτικής εκτέλεσης του έργου και η τελική παραλαβή αυτού θα πραγματοποιείται από τον Επιστημονικώς Υπεύθυνο του προγράμματος.
Η συνολική αμοιβή δύναται να καταβάλλεται τμηματικά σύμφωνα με την πρόοδο εκτελέσεως του έργου κατόπιν σχετικού ελέγχου και πιστοποίησης από τον Επιστημονικώς Υπεύθυνο του προγράμματος.
Υποβολή Ένστασης
Κάθε υποψήφιος/α έχει δικαίωμα να υποβάλει ένσταση, μέσα σε προθεσμία πέντε (5) ημερολογιακών ημερών. Η προθεσμία αρχίζει από την επόμενη της ανάρτησης των αποτελεσμάτων στον διαδικτυακό τόπο του Ε.Λ.Κ.Ε. του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και αναφέρεται ρητώς στην απόφαση των αποτελεσμάτων.
Οι ενστάσεις υποβάλλονται μόνο ηλεκτρονικά με αποστολή μηνύματος στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου rg.iou @ekle_siesilksorp.
Η διαδικασία των ενστάσεων καθορίζεται από το άρθρο 245 του Ν.4957/2022.
Ενστάσεις που κατατίθενται μετά την παρέλευση της ανωτέρω προθεσμίας θεωρούνται εκπρόθεσμες και δεν εξετάζονται.
Δεν επιτρέπεται ένσταση για λόγους που αφορούν στη συνέντευξη ή εξέταση γνώσεων και τη δοκιμασία δεξιοτήτων και εργασιακής αποτελεσματικότητας.
Οι υποψήφιοι/ες έχουν δικαίωμα πρόσβασης στα έγγραφά τους καθώς και σε αυτά των συνυποψηφίων τους κατόπιν γραπτής τους αίτησης και υπό τις προϋποθέσεις του άρθρου 5 του Ν. 2690/1999 (ΦΕΚ Α΄45/9.3.1999), του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/280 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, καθώς και του Ν. 4624/2019 (ΦΕΚ Α΄137/29-8-2019). Όταν στα αιτούμενα στοιχεία περιλαμβάνονται και ειδικές κατηγορίες δεδομένων, αυτά χορηγούνται μόνο υπό τις προϋποθέσεις του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων και των λοιπών ισχυουσών διατάξεων.
Σε περίπτωση ενστάσεων, τα αποτελέσματα αξιολόγησης καθίστανται οριστικά μετά την εξέταση των ενστάσεων, ενώ στην περίπτωση μη ύπαρξης ένστασης, τα αρχικά αποτελέσματα θεωρούνται οριστικά, μετά την παρέλευση των πέντε (5) ημερολογιακών ημερών για υποβολή ένστασης. Μετά την εξέταση των ενστάσεων (εάν υπάρχουν), τα αποτελέσματα επικυρώνονται εκ νέου από την Επιτροπή Ερευνών και η σχετική απόφαση αποδοχής – έγκρισης κοινοποιείται με την ανάρτησή της στο πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ και στον διαδικτυακό τόπο του Ε.Λ.Κ.Ε. του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Ο/Η υποψήφιος/-α με τη μεγαλύτερη βαθμολογία θα είναι εκείνος/-η που θα επιλεγεί.
Η παρούσα Πρόσκληση θα δημοσιευθεί στην ιστοσελίδα του Ειδικού Λογαριασμού Κονδυλίων Έρευνας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων (http://www.rc.uoi.gr/index.php/nea-anakoinoseis/proskliseis-erevniton), στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ και όπου αλλού απαιτεί ο φορέας χρηματοδότησης.
Ο Πρόεδρος της Επιτροπής Ερευνών
Καθηγητής Θεόδωρος Ματίκας
Αντιπρύτανης
Ολόκληρη η προκήρυξη εδώ